FANDOM

Jason Brody – główna i zarazem grywalna postać występująca w Far Cry 3. Jest on młodym Amerykaninem.

Biografia Edytuj

Jason Brody urodził się w Stanach Zjednoczonych. Miał dwóch braci - starszego Granta, który był żołnierzem i młodszego Riley'a. Na uniwersytecie poznał kilku bliskich kolegów: Olivera, Keitha i Daisy. Tam też poznał swoją dziewczynę, Lizę Snow.

Wyjazd na wakacje Edytuj

W 2012 roku Jason wraz z braćmi, dziewczyną i przyjaciółmi wybrali się na egzotyczną wyspę Rook Island w celu rekreacji. W czasie zabawy na plaży młodzieńcy zostali uprowadzeni przez piratów z szalonym Vaasem Montenegro na czele. Przez jakiś czas Amerykanie byli przetrzymywani w celach, lecz po jakimś czasie Jason i jego doświadczony brat Grant postanowili uciec. Wykorzystali nieuwagę przeciwników i po cichu omijali pojedynczych wrogów. Vaas przejrzał plan braci i zaczął ich ścigać. Kiedy dwójka Amerykanów ze sobą rozmawiała, Vaas zabił Granta strzałem w szyję, po czym powiedział Jasonowi, żeby uciekał, bo za 30 sekund jego ludzie zaczną go gonić. Tak też się stało. Aby ratować życie, Jason rzucił się z góry do rzeki.

Zapoznanie z Rakyat Edytuj

Nazajutrz Jason obudził się w pewnym domku, będąc opatrywanym przez nieznanego mu człowieka, który właśnie kończył robić nieprzytomnemu Amerykaninowi tatuaż. Człowiek ten się przedstawił (Dennis Rogers) i powiedział, że jest przyjacielem oraz wtajemniczył młodzieńca w sytuację na wyspie. Dennis powiedział, że on i reszta nielicznych tubylców należą do ludu Rakyat, który jest gnębiony od czasu przybycia na wyspę piratów. Aby stać się Rakyat, należało zasłużyć na tatuaż, który oznaczał bycie wojownikiem. Jason niechętnie przystąpił do drogi wojownika, jednak postanowił zrobić to, aby uratować przyjaciół z rąk Vaasa. Jego pierwszym zadaniem było wspięcie się na maszt radiowy w celu uruchomienia go. Dzięki temu Rakyat mogli się orientować na mapie. Dennis powiedział także, że za każdy aktywowany maszt dostanie on darmową sztukę broni. Po tym Jason wybrał się na polowanie. Rakyat wtajemniczyli go w sztukę wytwarzania przedmiotów ze skór oraz roślin, co może być przydatne w przetrwaniu w dżungli.

Pierwsze zadanie Edytuj

(do uzupełnienia)

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo, że może zginąć pod koniec gry, można kontynuować rozgrywkę.