FANDOM

« Я вирішую, кому жити, а кому помирати. Я!
- Шакал
 »
Шакал
Шакал
 — головний антагоніст Far Cry 2. Торговець зброєю, який озброїв два ворогуючі угруповання і влаштував геноцид. Але завдяки йому і головному героєві, із "зони хаосу" вийшло 30 000 біженців.

БіографіяРедагувати

Справжнє ім'я Шакала невідомо. Відомо, що він торговець зброєю, який порушив Ембарго ООН. На його ліквідацію був посланий головний герой. Вперше Шакал з'являється в готелі Пала, де він читає щоденник головного героя.

Після того як Шакал встромив мачете в стіну, прямо над головою персонажа, він іде з готелю незадовго до бійні в Пала.

Наступний раз Шакал з'являється в грі на кордоні між Лебоа-Сако і Бова-Секо, де він рятує головного героя від смерті в пустелі після того, як герой був відданий ОФОТ-у чи СНС-у. Він починає говорити з персонажем, але незабаром чує звуки рухомої техніки ворога, і тікає.

Після цих подій ватажок СНС або ОФОТ заявляє головному героєві, що хоче миру з ворожою організацією і просить його принести валізу з алмазами, яку вже приготував лідер ворогуючої організації. Але коли герой приходить до місця, де його повинен бути чекати Мбантуве або Тамбосса, герой помічає тільки трупи. Потім, зайшовши в призначену будівлю, він бачить труп лідера ОФОТ або СНС і валізу з алмазами, але коли герой намагається взяти його, з'являється Шакал, який забирає собі валізу і вирублює головного героя.

Наступний раз Шакал з'являється в Тюрмі. Він організував там бунт і звільнив звідти невинних людей. Там його зустрічає головний герой, який там і дізнався справжні плани Шакала - евакуювати звідси невинних людей. Він згадує, що валіза з алмазами (та сама, яку головний герой повинен був забрати у Мбантуве або Тамбосси) вкрав наркоторговець і просить забрати валізу. 

Також він просить "прибрати" нових лідерів ОФОТ і СНС, яких головний герой і "поставив" на цю посаду. Головний герой виконав ці завдання і зустрічається з Шакалом, який говорить, щоб він "вибрав свою долю" - віддати алмази прикордонникам, а потім застрелитися або ж влаштувати обвал, який не дасть СНСу і ОФОТ наздогнати біженців, але вибух динаміту погубить і того, хто його активував. Шакал помирає в кінці гри. Його тіло так і не було виявлено.

Цікаві фактиРедагувати

  • Хворий малярією, до тогож п*ятою, смертельною стадією, як і головний герой.
  • По всій країні розкидані аудіплівки Шакала, з яких можна дізнатись багато цікавого.
  • Зі слів журналіста Рубена, Шакал торгував зброєю на семи війнах.